Powstała konieczność dokooptowania nowych reprezentantów mieszkańców Dzielnicy Wesoła w Warszawie do Rady Seniorów. Wynika to z postanowień zawartych w Statucie Rady Seniorów, będącym załącznikiem do Uchwały Nr XIII/35/2015 wydanej 27 sierpnia 2015 roku przez Radę Dzielnicy Wesoła w Warszawie, która później była modyfikowana, a dotyczy utworzenia Rady Seniorów tej dzielnicy. W związku z tym, Burmistrz Dzielnicy Wesoła w Warszawie informuje o otwarciu procesu rekrutacji kandydatów na członków Rady, którzy będą reprezentować mieszkańców.
Możliwość ubiegania się o członkostwo w Radzie Seniorów Dzielnicy Wesoła mają osoby, które skończyły 60 lat i są zameldowane na jej terenie. Proces naboru będzie trwał od 7 lutego do 7 marca 2024 roku.
Każde zgłoszenie powinno zawierać krótką biografię kandydata z uwzględnieniem jego doświadczenia we współpracy z seniorami. Kandydat musi zgodzić się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych, a także dostarczyć listę poparcia zawierającą co najmniej 15 osób powyżej 60 roku życia, mieszkańców Dzielnicy Wesoła. Lista musi zawierać ich imiona, nazwiska, adresy zamieszkania, PESEL oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów wyboru reprezentantów do Rady. Należy zaznaczyć, że brak zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby popierającej kandydata wiążę się z nieważnością jej głosu.
Formularz zgłoszeniowy dla kandydatów dostępny jest zarówno online, jak i w punkcie informacyjnym Urzędu Dzielnicy Wesoła. Zgłoszenia należy składać osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców lub wysłać pocztą na adres: Urząd Dzielnicy Wesoła w Warszawie, ul. 1 Praskiego Pułku 33. Termin składania zgłoszeń upływa 7 marca 2024 r. o godzinie 15:00.