Rozpoczęły się kursy nowej linii autobusowej, łączącej przychodnię ulokowaną na ulicy Coopera na terenie dzielnicy Chrzanów z przystankiem Metro Bemowo. Te zmiany w komunikacji miejskiej stolicy są bezpośrednim rezultatem nieodpowiedniej polityki urbanistycznej miasta. Istnienie takiego układu linii autobusowych i struktury ulic, jakie zaobserwować można obecnie, nigdy nie powinno mieć miejsca.
5 lutego, poniedziałek, to dzień, w którym zaczęła działać linia 349. Jej zadaniem jest transport pasażerów z Bemowa do przychodni na ulicy Coopera, położonej na Chrzanowie. Tym samym, po miesiącach intensywnych starań lokalnych radnych, publiczny środek transportu powraca do tej dzielnicy. Niestety, ten fakt nie jest powodem do świętowania. Wciąż aktualne kłopoty z zapewnieniem efektywnego transportu w części miasta, która jeszcze dwadzieścia lat temu była tylko polem uprawnym, stanowią dowód na druzgoczące skutki pomijania planowania przestrzennego w zarządzaniu miastem.
Nowa linia o numerze 349 będzie funkcjonować w trybie okresowym. ZTM, zarządca warszawskiej komunikacji miejskiej, informuje, że wprowadzenie tego połączenia jest związane z budową nowych odcinków metra oraz koniecznością utrzymania zamknięcia ulic Rayskiego i Coopera. Nowa linia ma za zadanie zapewnić obsługę komunikacyjną dla obszaru ulicy Batalionów Chłopskich oraz okolicznej przychodni rejonowej.